Kevättapaaminen

Missä ja milloin?

SÄY järjestää kevättapaamisen 24.-26.5.2024 Kuopiossa, Original Sokos Hotel Puijonsarvessa.

Mitä tapaamisessa tehdään?

Kevättapaamsien aikana vietetään aikaa yhdessä sekä ohjatusti että vapaamman ohjelman parissa. Ohjelma voi vielä täsmentyä, mutta alta löydät alustavan ohjelmarungon.

Lauantaina työpajojen ohjelmassa keskitymme esiintymiseen ja keskusteluun ryhmässä. Käydään läpi yhdessä vertaistuellisessa ja turvallisessa ryhmässä menneitä esiintymiskokemuksia, vinkkejä esiintymisjännityksen hallintaan ja harjoitellaan esiintymistilanteita pienemmissä ja isommissa ryhmissä. Ja jos sinulla on tiedossa jokin tietty esiintymistilanne, jota tekisi mieli harjoitella turvallisessa ympäristössä, tämä on oikein hyvä mahdollisuus harjoitella!

Sunnuntain kevätkokous on suunnattu vain SÄYn jäsenille ja pelkästään siihen osallistuminen on maksutonta. Kevätkokoukseen on mahdollista osallistua myös etäyhteyden kautta.

Ohjelma on suunnattu lähtökohtaisesti aikuisille, mutta jos haluaisit tulla esimerkiksi perheesi kanssa tapaamiseen, voit laittaa meille viestiä ja voidaan katsoa tarvittaessa yhdessä ohjelman soveltuvuutta sekä tarkempia osallistumishintoja.

Jos kaipaat lapsiperheille tai nuorille suunnattua toimintaa, otamme mielellämme apukäsiä sellaisen toteuttamiseen vastaan!

Alustava ohjelma

Perjantai
15:00 - 18:00 Saapuminen ja majoittuminen
18:00 - 20:00 Illallinen hotellin ravintolassa
20:00 - 22:00 Yhteistä ohjelmaa hotellin kokoustilassa (majoittujilla myös mahdollisuus saunoa hotellin asiakassaunoissa)

Lauantai
06:30 - 10:00 Aamiainen (majoittujille)
10:00-11:30 Yhteinen aloitus hotellin kokoustilassa tai ulkoilua porukalla
12:00-13:30 Saaristokaupunkiristeily M/S Queen R-laivalla, sis. lounaan (lounasvalinta tehdään etukäteen lähempänä ajankohtaa)
14:00-17:00 esiintymiseen liittyvät työpajat hotellilla, välissä iltapäiväkahvit
Illalla mahdollisuus omakustanteiseen illalliseen ja muuhun yhteiseen tekemiseen
18:00-22:00 majoittujilla mahdollisuus saunoa hotellin asiakassaunoissa

Sunnuntai
07:00 - 09:30 Aamiainen (majoittujille)
09:30 - 11:45 SÄYn syyskokous jäsenille
12:00 - 13:00 Lounas hotellilla

Mitä tapaaminen maksaa?

Alla on esitetty tapaamisen osallistumismaksut. Osallistumismaksut sisältävät osallistumisajasta riippuen em. ohjelman, majoittumisen (sis. aamiainen, asiakassaunat, hotellin kuntosalin käyttö), perjantain illallisen (sis. ruokajuomana vesi), lauantain lounaan risteilyn yhteydessä, lauantain iltapäiväkahvit sekä sunnuntain lounaan. Lauantain illallinen on omakustanteinen. Majoittuminen tapahtuu joko jaetussa kahden hengen huoneessa tai yhden hengen huoneessa.

SÄY tukee jäseniään tapaamisten osallistumismaksuissa. Matkoista emme maksa korvauksia muille kuin tapaamisten järjestäjille. Jäsenhinta koskee SÄYn jäseniä (vuoden 2024 jäsenmaksun tulee olla maksettu). Alennettu hinta koskee SÄYn jäseniä, jotka opiskelevat, ovat eläkkeellä, kotihoidontuella tai työttömiä (vuoden 2024 jäsenmaksun tulee olla maksettu).

Perjantaista sunnuntaihin, majoittuminen 2 hh:

• ei-jäsen: 245 e
  • jäsen: 150 e
  • alennettu hinta, jäsen: 120 e

Perjantaista sunnuntaihin, majoittuminen 1 hh:

• ei-jäsen: 355 e
  • jäsen: 270 e
  • alennettu hinta, jäsen: 230 e

Perjantaista sunnuntaihin, ei majoittumista:

• ei-jäsen: 95 e
  • jäsen: 65 e
  • alennettu hinta, jäsen: 45 e

Lauantaista sunnuntaihin, majoittuminen 2 hh:

• ei-jäsen: 100 e
  • jäsen: 65 e
  • alennettu hinta, jäsen: 50 e

Lauantaista sunnuntaihin, majoittuminen 1 hh:

• ei-jäsen: 155 e
  • jäsen 120 e
  • alennettu hinta, jäsen: 105 e

Lauantaista sunnuntaihin, ei majoittumista:

• ei-jäsen: 50 e
  • jäsen: 35 e
  • alennettu hinta, jäsen: 25 e

Lauantai, ei majoittumista:

• ei-jäsen: 25 e
  • jäsen: 15 e
  • alennettu hinta, jäsen:  10 e

Jos osallistut edellisistä vaihtoehdoista poikkeavalla aikataululla, ota meihin yhteyttä niin katsomme sinulle erikseen osallistumismaksun.

Miten mukaan pääsee?

Tapaamiseen voit ilmoittautua täyttämällä alla olevan ilmoittautumislomakkeen.

Ilmoittautuminen on auki perjantaihin 3.5.2024 asti. Huomaathan, että paikkoja on rajatusti.

Osallistumismaksu tulee olla maksettuna viimeistään maanantaina 6.5.2024 tai joudumme perumaan osallistumisesi tapahtumaan. Saat maksutiedot osallistumislomakkeen lähetettyäsi noin 4-5 arkipäivän sisällä tai viimeistään lauantaina 4.5.2024.

Jos sinulla on kysyttävää tapaamisesta, olethan meihin yhteydessä esimerkiksi yhteydenottolomakkeen kautta tai laittamalla sähköpostia (laura.raerinne(at)ankytys.fi).

Oletko SÄYn jäsen?
Jos olet SÄYn jäsen, oletko opiskelija/työtön/eläkeläinen/kotihoidontuella?
Miten osallistut tapaamiseen?

Varaamme lauantain illalliselle pöydän myöhemmin tarkentuvasta ravintolasta. Illallinen on omakustanteinen. Jos olet kiinnostunut osallistumaan omakustanteiselle illalliselle, ilmoita se alla. Ravintolan valinnassa pyritään huomioimaan ilmoittamasi erityisruokavalio mahdollisimman hyvin.

Osallistutko lauantain omakustanteiselle illalliselle?
Erityisruokavaliosi?
Sinusta mahdollisesti tapaamisessa otettuja valokuvia/videoita saa käyttää...
Saako sinut lisätä tapaamista varten luotavaan Whatsapp-ryhmään?