Vapaaehtoisten viikonloppu 2024

Oletko tekemässä SÄYn sosiaalisen median sisältöä tai haluaisit päästä mukaan sometiimiin? Oletko kiinnostunut opettelemaan ja tekemään SÄYn jäsenlehden taittoa? Kiinnostaisiko sinua olla mukana päivittämässä SÄYn kotisivuja tai suunnitella SÄYlle vaikkapa kangaskassia?

Jos vastasit yhteen tai useampaan kysymykseen kyllä, olet erittäin tervetullut mukaan SÄYn vapaaehtoisviikonloppuun!

Missä ja milloin?

SÄY järjestää yhdistyksen vapaaehtoisviikonlopun perjantaista sunnuntaihin 22.–24.11.2024 Varalan urheiluopistolla, Tampereella (Varalankatu 36, 33240 Tampere).

Kenelle?

Tapahtumaan ovat tervetulleita SÄYn vapaaehtoiset, jotka toimivat tai haluavat aktiivisesti toimia SÄYn toiminnan edistämiseksi. Viikonlopun aikana on ajatuksena tehdä yhdessä esimerkiksi sosiaalisen median julkaisuja, jäsenlehden taittoa, kotisivujen päivittämistä tai muita projekteja. Kirjoitathan osallistumislomakkeeseen mistä aihealueista olisit kiinnostunut.

Mitä tapaamisessa tehdään?

Tarkoituksena on tehdä asioita yhdessä, joten viikonloppuun osallistuminen vaatii sitoutumista yhdessä tekemiseen. Osallistujat jaetaan ryhmiin aihepiirien mukaan ja työpajoissa työskennellään oman aihepiirin äärellä. Lisäksi mahdollisuuksien mukaan ideoidaan yhdessä muitakin ajankohtaisia asioita. Koko viikonloppu ei ole vain vapaaehtoistyötä, vaan tarkoituksena on myös viettää aikaa toisten vapaaehtoisten kanssa.

Mukaan voi tulla koko viikonlopuksi tai vain osaksi aikaa.

Alustava ohjelma

Perjantai
15:00 - 18:00 Majoittuminen
18:00 - 22:00 Rantasauna ja illallinen

Lauantai
07:30 - 09:00 Aamiainen majoittujille
09:00 - 12:00 Työpajat
12:00 - 13:00 Lounas
13:00 - 17:00 Työpajat
17:00 - 18:00 Illallinen
18:30 - 19:30 Sisäuima-allas käytössä
19:00 - 20:00 Sisäsaunat käytössä
20:30 - 21:00 Iltapala

Sunnuntai
07:30 - 09:00 Aamiainen majoittujille
09:00 - 12:00 Hallituksen kokous, muille työpajat
12:00 - 13:00 Lounas
13:00 - 15:00 Työpajat

Mitä tapaaminen maksaa?

Osallistuminen majoituksineen (majoittujinen jaetussa kahden hengen huoneessa) ja ruokakuluineen on ilmaista. Vastineeksi odotamme sinulta sitoutumista yhdistyksen vapaaehtoistyöhön viikonlopun aikana ja tulevaisuudessa tarpeen mukaan. Meillä on tarjolla monenlaisia tehtäviä, joten varmasti löydät omaan aikatauluusi ja elämäntilanteeseesi sopivia vapaaehtoistöitä.

Matkakulut korvataan yhdistyksen jäsenille. Matkantekoon suositaan ensisijaisesti julkisia kulkuvälineitä ja matkakorvaukset maksetaan julkisten kulkuvälineiden käytön mukaisesti; auton käyttöä varten tulee esittää pätevä syy viimeistään matkakulukorvaushakemuksen yhteydessä tai tarjota kimppakyytiä muille osallistujille.

Jos haluat majoittua yhden hengen huoneessa, voit maksaa erotuksen yhdistykselle. Yhden hengen huone maksaa 30 € / yö. Ilmoitathan tästä ilmoittautumislomakkeella.

Miten mukaan pääsee?

Tapaamiseen voit ilmoittautua täyttämällä alla olevan ilmoittautumislomakkeen.

Viimeinen ilmoittautumispäivä on sunnuntaina 10.11. Huomaathan, että paikkoja on rajatusti. Jos paikat täyttyvät, valitsemme hallituksen kanssa osallistujat. Laitamme viestiä osallistujille tilanteesta viimeistään 12.11.2024.

Jos sinulla on kysyttävää tapaamisesta, olethan meihin yhteydessä esimerkiksi yhteydenottolomakkeen kautta tai laittamalla sähköpostia (laura.raerinne(at)ankytys.fi). Tarkistathan, että saat sähköpostiisi kuittauksen osallistumislomakkeen lähettämisestä.

Ilmoittautumislomake

Oletko SÄYn jäsen?
Mistä vapaaehtoistehtävistä olet kiinnostunut?
Miten osallistut tapaamiseen?
Erityisruokavaliosi?

Vapaaehtoisviikonloppua varten luodaan erillinen Whatsapp-ryhmä. Ryhmässä voidaan sopia esimerkiksi saapumisista, kimppakyydeistä ja muista ajankohtaisista asioista.

Saako sinut lisätä tähän ryhmään?