Syystapaaminen 2023

Missä ja milloin?

SÄY järjestää syystapaamisen 20.-22.10.2023 Oulussa, Sokos Hotel Arinassa

Mitä tapaamisessa tehdään?

Syystapaamisen aikana vietetään aikaa yhdessä sekä ohjatusti että vapaamman ohjelman parissa. Tarkempi ohjelma on vielä selvityksen alla erityisesti työpajojen osalta, mutta alta löydät alustavan ohjelmarungon. Lauantain aamupäivänä on ohjelmassa TRE®-harjoittelua, jota meille tulee pitämään puheterapeutiksi opiskellut Reetta Hagberg. Reetta teki Pro Gradu -tutkielmansa aiheesta "Änkyttävien aikuisten kokemuksia TRE®-harjoittelusta - kvasikokeellinen interventiotutkimus". Lisätietoja Reetasta ja TRE®-harjoittelusta löydät osoitteesta https://www.treta.fi/.

Ohjelma tarkentuu syyskuun puolen välin tienoilla. Lisäksi kannattaa muistaa, että 22.10. juhlitaan kansainvälistä änkytyspäivää, joka varmasti on tavalla tai toisella mukana ohjelmassa!

Syyskokous on suunnattu vain SÄYn jäsenille ja pelkästään siihen osallistuminen on maksutonta. Syyskokoukseen on mahdollista osallistua myös etäyhteyden kautta.Kutsut syyskokoukseen lähetetään jäsenille syyskuun puolen välin jälkeen.

Ohjelma on vapaaehtoisresurssien vuoksi suunnattu lähtökohtaisesti aikuisille, mutta jos haluaisit tulla esimerkiksi perheesi kanssa tapaamiseen, voit laittaa meille viestiä ja voidaan katsoa tarvittaessa yhdessä ohjelman soveltuvuutta sekä tarkempia osallistumishintoja.

Jos kaipaat lapsiperheille tai nuorille suunnattua toimintaa, otamme mielellämme apukäsiä sellaisen toteuttamiseen vastaan!

Alustava ohjelma

Perjantai
15:00 - 18:00 Saapuminen ja majoittuminen
18:00 - 19:00 Illallinen hotellilla
19:00 - 22:00 Yhteistä ohjelmaa hotellin kokoustilassa (majoittujilla myös mahdollisuus saunoa hotellin asiakassaunoissa)

Lauantai
08:00 - 09:00 Aamiainen (majoittujille)
09:30 - 12:30 TRE®-työpaja hotellilla (lisätietoja yllä)
12:30 - 13:30 Lounas
13:30 - 15:30 Änkytyspäiväteemainen työpaja hotellilla
15:30 - 16:30 Iltapäiväkahvit hotellilla ja majoittuminen
16:30 - Yhteistä tekemistä, esimerkiksi mahdollisuus pakohuonepeliin / ulkoiluun ja omakustanteinen illallinen

Sunnuntai
08:00 - 09:30 Aamiainen
09:30 - 11:45 SÄYn syyskokous jäsenille
12:00 - 13:00 Lounas hotellilla

Mitä tapaaminen maksaa?

Alla on esitetty tapaamisen osallistumismaksut. Osallistumismaksut sisältävät osallistumisajasta riippuen ohjelman, majoittumisen (sis. aamiainen, asiakassaunat, hotellin kuntosalin käyttö), perjantain illallisen, lauantain lounaan ja iltapäiväkahvit sekä sunnuntain lounaan. Majoittuminen tapahtuu joko jaetussa kahden hengen huoneessa tai yhden hengen huoneessa.

SÄY tukee jäseniään tapaamisten osallistumismaksuissa. Matkoista emme maksa korvauksia muille kuin tapaamisten järjestäjille. Jäsenhinta koskee SÄYn jäseniä (vuoden 2023 jäsenmaksun tulee olla maksettu). Alennettu hinta koskee SÄYn jäseniä, jotka opiskelevat, ovat eläkkeellä, kotihoidontuella tai työttömiä (vuoden 2023 jäsenmaksun tulee olla maksettu).

Perjantaista sunnuntaihin, majoittuminen 2 hh:

• ei-jäsen: 225 e
  • jäsen: 150 e
  • alennettu hinta, jäsen: 110 e

Perjantaista sunnuntaihin, majoittuminen 1 hh:

• ei-jäsen: 320 e
  • jäsen: 245 e
  • alennettu hinta, jäsen: 205 e

Perjantaista sunnuntaihin, ei majoittumista:

• ei-jäsen: 90 e
  • jäsen: 60 e
  • alennettu hinta, jäsen: 45 e

Lauantaista sunnuntaihin, majoittuminen 2 hh:

• ei-jäsen: 130 e
  • jäsen: 90 e
  • alennettu hinta, jäsen: 65 e

Lauantaista sunnuntaihin, majoittuminen 1 hh:

• ei-jäsen: 174 e
  • jäsen 138 e
  • alennettu hinta, jäsen: 113 e

Lauantaista sunnuntaihin, ei majoittumista:

• ei-jäsen: 60 e
  • jäsen: 60 e
  • alennettu hinta, jäsen: 30 e

Lauantai, ei majoittumista:

• ei-jäsen: 35 e
  • jäsen: 25 e
  • alennettu hinta, jäsen:  15 e

Jos osallistut edellisistä vaihtoehdoista poikkeavalla aikataululla, ota meihin yhteyttä niin katsomme sinulle erikseen osallistumismaksun.

Miten mukaan pääsee?

Tapaamiseen voit ilmoittautua täyttämällä alla olevan ilmoittautumislomakkeen.

Ilmoittautuminen on auki torstaihin 5.10.2023 asti. Huomaathan, että paikkoja on rajatusti ja toisaalta jos osallistujia ilmoittautuu alle 10 henkilöä, joudumme miettimään tapaamisen perumista hotellin varausehtojen vuoksi.

Osallistumismaksu tulee olla maksettuna viimeistään sunnuntaina 8.10.2023 tai joudumme perumaan osallistumisesi tapahtumaan. Saat maksutiedot osallistumislomakkeen lähetettyäsi noin 4-5 arkipäivän sisällä tai viimeistään perjantaina 6.10.2023

Jos sinulla on kysyttävää tapaamisesta, olethan meihin yhteydessä esimerkiksi yhteydenottolomakkeen kautta tai laittamalla sähköpostia (laura.raerinne(at)ankytys.fi).

Oletko SÄYn jäsen?
Jos olet SÄYn jäsen, oletko opiskelija/työtön/eläkeläinen/kotihoidontuella?
Miten osallistut tapaamiseen?
Erityisruokavaliosi?
Sinusta mahdollisesti tapaamisessa otettuja valokuvia/videoita saa käyttää...
Saako sinut lisätä tapaamista varten luotavaan Whatsapp-ryhmään?