Etätapaaminen änkyttävien lasten vanhemmille

Oletko miettinyt miten tukea änkyttävän lapsen ja nuoren itsetuntoa? Kaipaatko asiantuntijan vinkkejä ja aiheesta keskustelua vertaisten kanssa?

Jos vastasit kysymyksiin kyllä, olet erittäin lämpimästi tervetullut änkyttävien lasten ja nuorten vanhemmille suunnattuun etätapaamiseen keskiviikkona 8.12 klo 18-19:30!

Asiantuntijavieraana tapaamisessa on psykologi Nelli Puronvarsi. Tapaamisen tapaamisen aluksi Nelli pitää meille lyhyen alustuksen aiheesta, jonka jälkeen on varattu aikaa kysymyksille, omien kokemusten jakamiselle ja vapaalle keskustelulle.

Tapaaminen järjestetään etäyhteyksien välityksellä ja mukaan mahtuu 10 osallistujaa ilmoittautumisjärjestyksessä. Ilmoittautumislomakkeen löydät alta. Jos sinulle tulee kysyttävää tapahtumaan tai ilmoittautumislomakkeeseen liittyen, voit olla meihin yhteydessä esim. sähköpostitse laura.raerinne(at)ankytys.fi. Jos et pääsekään paikalle, voit perua ilmoittautumisesi sähköpostitse laura.raerinne(at)ankytys.fi.

Lähetämme osallistujille sähköpostilla linkin etätapaamiseen ja osallistumisohjeet keskiviikkona 8.12. ennen tapaamisen alkua.

Lämpimästi tervetuloa mukaan!