Syystapaaminen

Missä ja milloin?

SÄY järjestää syystapaamisen 5-6.10.2024 laivaristeilyn ja Ahvenanmaan vierailun merkeissä.

Mitä tapaamisessa tehdään?

Syystapaaminen on tällä kertaa hyvinkin erilainen kuin tapaamiset yleensä! Matkustamme yhdessä Turusta Maarianhaminaan, jossa vietämme lauantai-illan ja sunnuntaipäivän. Yöpyminen on Park Alandia Hotellissa. Ohjelmassa on rentoa yhdessä olemista, Maarianhaminaan tutustumista ja sunnuntaina yhdistyksen syyskokous.

Alta löydät alustavan ohjelmarungon tärkeimpine aikatauluineen.

Risteilyn ikärajoista löydät tietoa täältä: https://www.vikingline.fi/valitse-matka/hyva-tietaa/ikarajat/

Alustava ohjelma

Lauantai
08:45 M/S Viking Glory lähtee Turun satamasta (huom! tapaamme satamassa ajoissa ennen lähtöä)
12:00 Lounas laivalla
14:10 Laiva saapuu Maarianhaminaan
Yhteistä aikaa Maarianhaminassa
18:00 Illallinen Park Alandia Hotellissa

Sunnuntai
07:30 - 10:30 Aamiainen hotellissa
11:00 - 13:00 Syyskokous hotellilla
14:25 M/S Viking Grace lähtee Maarianhaminan satamasta
Ilallinen laivalla
19:50 Laiva saapuu Turun satamaan

Mitä tapaaminen maksaa?

Alla on esitetty tapaamisen osallistumismaksut. Osallistumismaksut sisältävät laivamatkan Turusta Maarianhaminaan ja takaisin (neljän hengen hyteissä), lounaan laivalla lauantaina, illallisen lauantai-iltana hotellin ravintolassa, majoittumisen joko jaetussa kahden hengen huoneessa tai yhden hengen huoneessa, aamiaisen ja illallisen laivamatkalla sunnuntaina.

SÄY tukee jäseniään tapaamisten osallistumismaksuissa. Matkoista paikan päälle emme maksa korvauksia muille kuin tapaamisten järjestäjille. Jäsenhinta koskee SÄYn jäseniä (vuoden 2024 jäsenmaksun tulee olla maksettu). Alennettu hinta koskee SÄYn jäseniä, jotka opiskelevat, ovat eläkkeellä, kotihoidontuella tai työttömiä (vuoden 2024 jäsenmaksun tulee olla maksettu).

Majoittuminen 2 hh:

• ei-jäsen: 200 e
  • jäsen: 100 e
  • alennettu hinta, jäsen: 60 e

Majoittuminen 1 hh:

• ei-jäsen: 250 e
  • jäsen: 150 e
  • alennettu hinta, jäsen: 110 e

Jos osallistut edellisistä vaihtoehdoista poikkeavalla aikataululla tai esimerkiksi perheen kanssa, ota meihin yhteyttä niin katsomme sinulle erikseen osallistumismaksun.

Miten mukaan pääsee?

Tapaamiseen voit ilmoittautua täyttämällä alla olevan ilmoittautumislomakkeen.

Ilmoittautuminen on auki perjantaihin 23.8.2024 asti. Huomaathan, että paikkoja on rajatusti ja minimihenkilömäärä tapaamiseen toteutumiseen laivamatkan muodossa on 10 henkilöä. Ilmoitamme matkan toteutumisesta osallistujille 24.8.2024.

Lähetämme maksutiedot osallistujille 24.8.2024 kun tapaamisen järjestyminen on varmistunut. Osallistumismaksu tulee olla maksettuna viimeistään 30.8.2024 tai joudumme perumaan osallistumisesi tapahtumaan.  Sähköpostiisi pitäisi saapua kuittaus osallistumislomakkeen lähetettyäsi eli jos sitä ei kuulu niin ota meihin yhteyttä!

Laitamme erilliset kutsut syyskokoukseen SÄYn jäsenille lähempänä ajankohtaa. Syyskokoukseen voi osallistua myös etäyhteydellä.

Jos sinulla on kysyttävää tapaamisen sisällöstä tai kaipaat esimerkiksi neuvoja siitä miten Turun satamaan kätevimmin pääsee tai majoitusvinkkejä tapaamista edeltävälle tai sen jälkeiselle yölle Turussa, laita sähköpostia tapaamisen vastuuhenkilölle Ilpolle (ilpo2000@hotmail.com). Osallistumismaksujen ja ilmottautumisen suhteen voit olla yhteydessä laura.raerinne@ankytys.fi.

Jos emme syystä tai toisesta saa minimiosallistujamäärää täyteen, järjestämme syystapaamisen toisessa muodossa loppuvuoden 2024 aikana. Ilmoitamme siitä erikseen. Toivottavasti teistä kuitenkin moni innostuu mukaan nauttimaan syksyisestä Ahvenanmaasta ja hyvästä seurasta!

Oletko SÄYn jäsen?
Jos olet SÄYn jäsen, oletko opiskelija/työtön/eläkeläinen/kotihoidontuella?
Miten osallistut tapaamiseen?
Erityisruokavaliosi?
Sinusta mahdollisesti tapaamisessa otettuja valokuvia/videoita saa käyttää...
Saako sinut lisätä tapaamista varten luotavaan Whatsapp-ryhmään?